was du schon immer über Chrisi Le Qü lesen wolltest
  Startseite
  Archiv
  Über...
  Unter...
  Links...
  Rechts...
  Gästebuch
  Abonnieren
 


 

http://myblog.de/le-q

Gratis bloggen bei
myblog.de





Links
  es Heer vo Smileys
  yäni - °+mis gstuss+°
  Nettlä
  LeHonk - die Welt entdecken
 
Klasseträffe u Wiehnachtsblues

Hocke mau wieder im Zug uf B?rn, z erschte Mau sit de umfassende Massmahme f?re Mehrheiteschutz u f?rd Minderheitebevormundig im ?V. Aber das s?u nid ds Thema si. I bi ungerw?gs as Klassetr?ffe vom Gymer im Tramdepot. U das amene Donnstig. MORE TO COME

Hmm, itz isch grad echli viu Zit vergange sit denn... Aber paar Anektote ch?memer scho no i Sinn. Mir hei ?s im Tramdepot versammlet. Vorh?r bini no schn?u is Jura gane Chinoguetschin aus Wiehnachtsgsch?nk f?r mi Math-Nachhiufgieu choufe. dert isch nat?rlech dr J?re ar Kasse gsi, blabliblablu, u w?gem ?ngadiner ch?mer haut nid is Wila. De haut, r?tsch guet, see you n?chsts Jahr mau wieder.
Mir si dasmau nume ?ppe 10 gsi, wo da so itrudlet si, n?bscht em Studer wonis au Jahr iladt (isch sozs?ge immer no ?se Klassescheff) isch dr Sch?bi cho, wo trotz 2 Jahr Feusi, 5 Jahr Gymer u ?ppe glich viu HSG immer no nid schwizerd?tsch schnuret; dr Michi wo sis Statistikstudium eigentlech fertig het; ou dr F?bu mitem Bio isch fertig worde, dr Domi isch immer no z Hamburg am lehre Schiff boue, dr Cl?du het si Mach-Ing fertig und b?glet bir ABB (?r isch Doppusieger aus erschte Verh?ratete u erschte Vater ); dr Simu isch cho, immer no onhi Bart, dr Tr?eb... w?r chunnt mer ?ch n?m i Sinn?? Nach paarne Bier simer de ?berd Br?gg, is gliche Lokau wie vor 2 Jahr (letscht Jahr bini nid gange), hei dert none grossi Pizza ufe Tisch gsteut u mit Biere witergfahre. Isch r?cht luschtig gsi, u irgendwenn g?g die 12e simer de wieder am Bahnhof gsi. No schn?u erfahre dass am F?bu sini Immer-no z Sch?nb?eu b?glet ("ou, de muessi se mau ga bsueche!"), u de mit Schrecke feststeue, dass mi letscht Zug vor 10 Minute gange isch...
I bi de glich mitem Cl?du afe uf Worbloufe u vo dert nid uf Worb, sondern eifach mau Nordw?rts gloffe; u siehe da, i bi no chum bim Steinibach verbi, het scho eine aghaute. Vo Froubrunne, wo Nachtschicht gschobe het. D? het mi prompt mitgno bis zum Bahnhof Jegi, woni "mis Velo abgsteut ha" . So bini de doch r?cht schn?u wieder heicho, zum Gl?ck ohni 2 Stung Fuessmarsch. Cl?du, du hesch de n?chsts Jahr nones Bier oder zw?i zguet, g?u!

Am Morge vorh?r hani no mini vierti Stung gha, u da hei die arme Kids mau e angere Herr Schwab kenneglehrt, eine, wo nid nume bl?di Spr?ch schrisst u dr gloon spiut, sondern ou mau b?s driluegt, wenn dr Hoschi hinger linggs (i cha d N?me immer no nid) sis Mathheft "grad mau nid fingt". I bi emu zfride gsi, u dr B?rnhard ou.

Ja ?be, Wiehnachte. Friede, Freude, Eierkuchen. Isch bi mir echli verfloge. U zwar scho zum dritte Mau. Chunnt dervo, we sech di dunkuschte Site um die fiirlechsti Zit vom Jahr dr?ie.
Am 24. bini no im Shoppy umeghaset, bis nach Ladeschluss, u hamer no paar vo dene sch?ne M-Cherzene ergatteret. Dass me die cha bruche, wemese nid laht la gheie, gsehmer de im n?chste Itrag. Am Abe heimer echli gfiiret, d Muetter u i, u paar P?ckli uspackt (i hase gar nid m?ge ipacke, isch mer irgendwie ou z bl?d), ohni B?imli, nume mit paar Cherze ufem Tisch. Speter hani mi de wieder hingerem Monitor versteckt - u die einzige Wiehnachtsliedli womer haubw?gs gfaue hei si vo de Roten Rosen oder vo U2 gsi...

Ja guet, verzeuemer ou no, dass i mi Vater vor 3 Jahr verlore ha. ?r het w?ge G?ubsucht is Spitau m?esse, dert heisi Buchspeichudr?esechr?bs gfunge u e ziemlech komplizierti Operation gmacht. Vo dere het er sech n?m erhout, am 25.12. bini ne zletsch mau ga bsueche, u am 30. isch er are Lunge-Embolie gstorbe.

Am 25. simer bir Tante zum Zmittag iglade gsi u hei dert guet g?sse u echli gfiiret, bevor i de hgei bi ga packe. U wie's so geit, me packt f?rnes Wila nid am Namitag, sondern bis ?ppe znacht am 3 oder so. No schn?uschn?u dr Wecker uf haubi sibni steue u de cha ds Abet??r "Return to Klewenalp" afa...
22.12.05 19:04
 


Werbung


bisher 19 Kommentar(e)     TrackBack-URL


*yäni* / Website (3.1.06 20:35)
guät, itz schribi de ono schnäu ä wiänachtsiitraag! u dr angr muäs äuä bis morn wartä *g*

hehe.. d'migros cherzä :D i fröiä mi scho uf di iitrag! und uf minä ou grd ar wiänachtä dr vatr vrlorä? wow.. isch schono krass..

bemerkig: du bisch nid im foooruuum! hiä herscht html mein liiber!

*äuäansschreibenmach*


Chrisi Le Qü / Website (3.1.06 20:40)
Drbi bisch denn mit dr Cherze nid drbi gsi, meine Lüübe, das isch bi -20°C im Biwak gsi...
Nid ar Wiehnachte, am 30., aber das macht die Story nid viu besser.
ououou, sofort dr IMG-Link editiere...
*gebanntaufdasmeldemailwart*


*yäni* / Website (3.1.06 20:54)
jahaaa.. abr d'fötäli hani gseh! und i weiss, wär bi dir het gschlafä *hüstel*

ja wedä so gebannt wartisch söttsch nid no antwortä uf mi kommentar maaaaaan.. !


Chrisi Le Qü / Website (3.1.06 21:06)
*schweig*


*yäni* / Website (3.1.06 21:37)
so. zfridä? :D isch haut nid ä eeuä längä iitrag, abr äs het müässä gschribä si.. dr angr wird de dr durchschnitt widr chlei ufäschhrubä


Chrisi Le Qü / Website (3.1.06 21:47)
Und wie! Mine isch ja ou nid grad e literarischi Glanzleischtig, aber warts ab...


Chrisi Le Qü / Website (3.1.06 22:37)
bi ja scho gspannt, was du aus enthüusch, woni bewusst usklammeret ha...

Jäää, meinsch itz läse - oder läse??


*yäni* / Website (3.1.06 22:49)
stimmt =). jää pass mr uuf, we ig de mau i schrib luunä bi, uuh denn geiz de ab :]. abr im momänt bini no ganz ir läseluunä


Hallöle / Website (3.1.06 23:33)
Hi Chrisi

Bi irgendwie via Hanoi hie glandet!
Wow richtig veu Text!!!

Eh ja die MigrosCherzene, bringt vei chli romantik i nes Iglu
We dSch... wüsste was si verpasst hei...

Gruss Hörmi


Chrisi Le Qü / Website (3.1.06 23:40)
Aha, tuet sech öppis z Hanoi?
Isch nume dr Afang, dr Wila-Bricht isch scho fasch fertig und übertrifft aues bishär erreichte!

Muess de luege woni no chli Föteli cha ufelade, hihi...

Darfsches scho uspräche, mitem nächste Itrag isch de das ou kes Gheimnis meh

Wie wärs mit: www.myblog.de/hoermi?


Hallöle / Website (3.1.06 23:59)
Hmm glaubes nid...
Muess veu für dSchuel schribe das i nid glaube no ir Freizit wöue zschribe.

Bi übrigens grad dranne e Page für dSchwo zmache... Wo si de Fötteli vo Australie cha uploade, gid aber no nüt online zgseh.


Nöttchön / Website (4.1.06 14:31)
Ja grüezi!
Iz mues i gloub o mau blogge süsch bechumi no wük es schlächts gwüsse!

Hörmi, i ha guet u gärn uf die romantischi Stimmig mit öich i däm Iglu verzichtet *nicksmileymach*
U der chöit nech gar nid vorsteue wie warm, weich und gmüetlech denn mis Bett isch gsi
Was machsch de du für ne Schuu? *sichfrag*


Adiöööööööö


Chrisi Le Qü / Website (4.1.06 14:42)
Soda, wird nid gschäkeret i mim Blog!

Guet u GÄRN? Tsö! Auso Platz hättemer für di eh nid gha, i üsem kuschelig warme Schneeloch... Du chasch der nämlech ou gar nid vorsteue, wie kuschelig war, weich, bequem, gmüetlech u agnähm dass es so imene Schneebiwak cha si! Vor auem mit ere M-Cherze! Nämlech!


*yäni* / Website (4.1.06 15:11)
iöööö gutschuguuu... bisch iivrsüchtig? =) isch de härzig *g*

hmm.. romantisch? mit öich 2nä im glichä ruum ä ganzi nacht??? *würg*

@hörmi: ja, ä blog vo dir u dinä änglischä büächr wär sichr no intressant


Nöttchön / Website (4.1.06 16:28)
@Chrisi: Gschäkeret? Wo? (yäni...wo?)

Ja du i hätt o gar nid wöue Platz ha. Und säubscht die romantischti Stimmig wär dür di und dini Seck zerstört worde..


hörmi (4.1.06 20:08)
Hmmm i glaube di hüttige Fraue si nüm romantisch veralagt, si haut schla...

Nöö Yäni i glaube nid das i im ne Blogg über Büecher schribe...!


Chrisi Le Qü / Website (4.1.06 20:28)
Gäu?! Schisst doch a wenn me nume mit zwe Type imene Biwak muess früüre... I meine: Mit wiblecher Begleitig wärs doch eh no viu gmüetlecher


Nöttchön / Website (5.1.06 11:47)
Hörmi: meinsch de derfür d Seck siges oder wiä?
Abr me cha o nid über Büecher schribe...!


Chrisi: jaja gmüetlecher scho..abr je nach dem o schmärzhafter *nicksmileymach*


Chrisi Le Qü / Website (5.1.06 13:32)
Das mitem "schmärzhafter" hättemer problemlos bewäutiget: Es git immer no e Chäutegrabe imene Iglu...

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung